I. SPOSÓB I WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI
- Rezerwacji pobytu można dokonać w następujący sposób:
- Automatycznie przez system na stronie www.chaberapart.pl.
- Telefoniczne – przy czym zamówiony pobyt musi być potwierdzony korespondencją elektroniczną precyzującą warunki pobytu i płatnością.
- W formie elektronicznej.
- Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej Chaber Apartamenty prześle na wskazany przez Państwa adres dokument e-mail będący potwierdzeniem rezerwacji.
- Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.
- Do 14 dni przed zarezerwowanym pobytem Klient zobowiązuje się opłacić całkowitą wartość rezerwowanego pobytu. W przypadku braku uregulowania płatności Chaber Apartamenty ma prawo anulować daną rezerwacją obciążając Klienta 100% całkowitej wartości przedpłaty, jeśli taka została dokonana.
- W przypadku dokonania rezerwacji do 14 dni przed pobytem w Chaber Apartamenty Klient zobowiązuje się zapłacić 100% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w terminie wskazanym w wiadomości potwierdzającej rezerwację.
- Płatności o których mowa winny być wpłacone na konto Aparthotelu w formie przelewu bankowego lub w formie obciążenia karty kredytowej.
- Płatność powinna być wpłacona w wyznaczonym terminie podanym w e-mailu potwierdzającym rezerwację. Dane do wpłat: Skiba Andrzej, Bank Pekao SA, nr konta 56 1240 1037 1111 0010 8958 9617. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej, rezerwacja zostanie anulowana.
II. ANULOWANIE REZERWACJI
- W przypadku anulowania rezerwacji powyżej 14 dni od dnia zarezerwowanego pobytu Chaber Apartamenty zwraca 100% przedpłaty, jeśli taka została dokonana.
- W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 14 dni od dnia zarezerwowanego pobytu Klient zostaje obciążony kwotą w wysokości 100% wartości rezerwacji.
- W przypadku nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa pełną kwotą wartości rezerwacji.
- Opłata za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
- Anulowania rezerwacji prosimy dokonywać pisemnie na adres: rezerwacje@chaberapart.pl.
III. POLITYKA W SPRAWIE DZIECI I DOSTAWEK
- Łóżeczko dla małego dziecka (0-3) – 70 zł / doba
- Dziecko może spać z rodzicami do lat 3 za darmo
- Dostawka* dla 1 lub 2 dzieci (4-12 lat) – opłata w wysokości: 90 zł za jedno dziecko lub 120 zł za dwójkę dzieci
- Dostawka* dla osoby powyżej 13 lat – opłata w wysokości 120 zł
*w każdym pokoju Comfort Plus+ możliwa jest jedna dostawka typu sofa rozkładana o szer. 140 cm
IV. POLITYKA W SPRAWIE ZWIERZĄT
Przyjmujemy psy w pokojach do tego przeznaczonych, po wcześniejszym ich zgłoszeniu (80 zł/doba). W przypadku chęci przyjazdu z innymi zwierzętami domowymi, konieczna jest akceptacja recepcji (+48 535 353 386).
V. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zapoznaj się z polityką ochrony danych osobowych pod linkiem: /polityka-prywatnosci.
VI. DOBA HOTELOWA
- Pomieszczenie mieszkalne w Chaber Apartamenty, zwane w dalszej części „apartamentem” wynajmowane jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 (16:00 w lipcu i sierpniu), a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
- Recepcja jest automatyczna, a gość melduje się bez potrzeby angażowania obsługi hotelowej. Używa w tym celu kodu, który otrzymał drogą elektroniczną. Pobiera w ten sposób kartę dostępu do pokoju.
- Gość wymeldowuje się zostawiając kartę dostępu w pokojach. Nie angażuje obsługi hotelowej, jeżeli płatność za pobyt jest w pełni uregulowana.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji lub pod numerem telefonu +48 535 353 386. Chaber Apartamenty może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (apartamentów) lub w przypadku Gościa nie przestrzegającego obowiązującego regulaminu.
- Chaber Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w objekcie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
VII. USŁUGI
- Chaber Apartamenty ma obowiązek zapewnić:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Aparthotel,
- sprzątanie pokoju co czwarty dzień pobytu gościa i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
- zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości, lub w inny sposób złagodzić niedogodności gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Chaber Apartamenty niezwłoczną reakcję.
- Chaber Apartamenty sprząta pokoje, wymienia ręczniki i pościele co 4 dzień pobytu gościa. Dodatkowa usługa sprzątania i w.w. wymiany tekstyli jest wykonywana na wyraźne życzenie gościa zgłoszonej dowolnej osobie z obsługi lub pod numerem telefonu +48 535 353 386. Koszt dodatkowego, jednorazowego sprzątania: 30 zł.
- Chaber Apartamenty udostępnia gościom siłownię w godzinach 7:00-22:00. Osoby niepełnoletnie mogą spędzać tam czas jedynie pod opieką rodzica lub dorosłego opiekuna.
- Chaber Apartamenty udostępnia gościom pokój zabaw oraz plac zabaw dla dzieci, które mogą spędzać tam czas jedynie pod opieką rodzica lub dorosłego opiekuna.
- Chaber Apartamenty udostępnia gościom Wiatę Chabra oraz Strefę Relaksu nad rzeką Brda. Osoby niepełnoletnie mogą spędzać tam czas jedynie pod opieką rodzica lub dorosłego opiekuna.
VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ APARTAMENTÓW CHABER
- Chaber Apartamenty ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Chaber Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- W przypadku utraty przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku, nr 1 , poz. 2 z późniejszymi zmianami. Aparthotel nie przyjmuje do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych.
- Chaber Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Chaber Aparatmenty nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu, czy poza terenem.
- Chaber Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób niepełnoletnich spędzających czas w pokoju zabaw, placu zabaw oraz siłowni, które pozostały bez opieki rodzica lub dorosłego opiekuna.
IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Chaber Apartamenty pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Chaber Apartamenty zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji, obsługi pięter lub pod numerem telefonu +48 535 353 386.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Chaber Apartamenty może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Chaber Apartamentów, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia objektu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, wyjąć kartę do pokoju z włącznika prądu, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Gość jest zobowiązany uregulować pełną wartość pobytu przed lub w trakcie zameldowania.
- Gość jest zobowiązany regulować płatności za dodatkowe usługi na bieżąco.
- Chabrowi Apartamnty przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do objektu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
X. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Chaber Apartamenty przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Apartamentów. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
XI. CISZA NOCNA
- W Chaber apartamenty obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Chaber Apartamenty może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
XII. POSTANOWIENIA DODAKOW3
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych na terenie obiektu. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju o wartości kosztu noclegu, który przypada pierwszego dnia po wymeldowaniu. W przypadku uruchomienia systemu pożarowego i przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami.
- W Chaber Apartamenty obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić objekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- W pokojach hotelowych obowiązuje system zarządzania elektrycznością oparty na kartach do pokoi. Karty wydane w automatycznej recepcji należy umieszczać we włącznikach prądu po wejściu do pokoju.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest Andrzej Skiba, z siedzibą w Chojnicach przy ul. Derdowskiego 23. Pełna informacja o danych osobowych dostępna jest na stronie www.chaberapart.pl/polityka-prywatnosci, w pokojach i recepcji.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Chaber Apartamenty akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Chaber Apartamenty, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Chaber Apartamenty pisemnie na adres e-mail: n.skiba@chaberapart.pl. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Aparthotelem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Chaber Apartamenty.